• Vložit rukopis
  • Přihlásit
  • Registrace
    • PŘIHLÁSIT
O časopise Aktuální číslo
  • roč.25 (2025): 1číslo 1
  • roč.24 (2024): 1číslo 1 2číslo 2
  • roč.23 (2023): 1číslo 1 2číslo 2
  • roč.22 (2022): 1číslo 1 2číslo 2
  • roč.21 (2021): 1číslo 1 2číslo 2
  • roč.20 (2020): 1číslo 1 2číslo 2
  • roč.19 (2019): 1číslo 1 2číslo 2 3číslo 3 4číslo 4
  • roč.18 (2018): 1číslo 1 2číslo 2 3číslo 3 4číslo 4
  • roč.17 (2017): 1číslo 1 2číslo 2 3číslo 3 4číslo 4
  • roč.16 (2016): 1číslo 1 2číslo 2 3číslo 3 4číslo 4
  • ...celý obsah
  • Vol. 1-10 (1998-2010)

  • Rejstřík autorů Rejstřík JEL Fulltextové hledání Vložit rukopis Výkonná rada Ediční rada Adresa redakce Pokyny pro autory Publikační etika

    I20 - Education and Research Institutions: GeneralNávrat zpět

    Výsledky 1 až 1 z 1:

    Podporuje podnikatelské vzdělávání start-upového ducha studentů? Případová studie Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné

    Dominik Salat

    Acta academica karviniensia 2024, 24(2):42-53 | DOI: 10.25142/aak.2024.010


    © 2025 Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě
    Powered by peer review management and editorial system Actavia.